X
 2 پروژه آبرسانی به شهرستانهای بیجار و دیواندره کردستان به بهره برداری رسید
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

  2 پروژه آبرسانی به شهرستانهای بیجار و دیواندره کردستان به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت، پروژه آبرسانی به شهر بیجار از طریق چاه سیدان با هدف ارتقای آبرسانی به بیجار و 8 روستای این شهرستان و همچنین آبرسانی به 2 روستای شهرستان دیواندره به بهره برداری رسید.
پنجشنبه، 08 شهریور 1403 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان اینکه در مراسم افتتاح این پروژه ها، فرمانداران و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانهای دیواندره و بیجار حضور داشتند، گفت: در پروژه آبرسانی به شهر بیجار و روستاهای سیدان، خورخوره، قره پالچوق، تازه آباد، ایده لو، قزلعلی، قشلاق خانه و دولت کند، خط انتقال به طول 4 کیلومتر، احداث 5 باب حوضچه و حفر یک حلقه چاه با توان آبدهی 40 لیتر بر ثانیه اجرا شده است.
وی افزود: در شهرستان دیواندره نیز پروژه آبرسانی به روستاهای غیبی سور و ینگی کند با اعتبار مجموع 65 میلیون ریال با حفر 2 حلقه چاه، اجرای 82 متر گالری، 7.4 کیلومتر شبکه توزیع، ساخت 2 باب مخزن 150 و 100 مترمکعبی، اجرای 2.5 کیلومتر خط انتقال و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز هفته دولت تاکنون چندین پروژه آبرسانی در شهرستانهای سنندج، مریوان، دیواندره و بیجار با هدف تأمین یا ارتقای آبرسانی در روستاها و شهرها اجرا شده است که امیدواریم زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مردم استان را فراهم نماید.

تصاویر
  •  2 پروژه آبرسانی به شهرستانهای بیجار و دیواندره کردستان به بهره برداری رسید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری