X
بهره مندی بیش از  10 هزار نفر از طرحهای آبرسانی در شهرستان عباس آباد

 بهره مندی بیش از 10 هزار نفر از طرحهای آبرسانی در شهرستان عباس آباد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نیز خانواده معظم شهدا، 4طرح آبرسانی با هدف تقویت و افزایش توان تامین آب شرب سالم و پایدار بیش از 10هزار نفر در شهرستان عباس آباد افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
پنجشنبه، 08 شهریور 1403 | Article Rating
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری آبفا مازندران با اشاره به بهره برداری از دو طرح آبرسانی در شهرستان عباس آباد گفت: این طرحها شامل حفر یک حلقه چاه در کلارآباد(چاه شماره 5) با آبدهی 15 لیتر در ثانیه و برخورداری 4600 نفر و صرف 25 میلیارد ریال اعتبار و دیگری حفر یک حلقه چاه با آبدهی 10 لیتر در ثانیه به منظور تامین آب شرب3هزار نفر از ساکنان سلمانشهر(دهکده شیرین) می باشد که برای این طرح نیز 21 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
احمد رنجبر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای سرتاکرات تصریح کرد: در این روستا، طرح اضطراری فیلتراسیون و نصب 4 فیلتر و نیز احداث سکوی فیلتراسیون با پیش بینی 22 میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی 910 نفر در دستور کار قرار گرفت.
او از آغاز عملیات اجرایی پل کابلی آبرسانی به سلمانشهر با هدف افزایش توان انتقال آب شرب سالم و پایدار خبر داد و افزود: در این طرح 120 متر پل کابلی برای عبور خط انتقال160 میلی متری از بستر رودخانه تیلورسر اجرا می شود.

معاون آبفامازندران جمعیت بهره مند از این طرح را 1500 نفر و اعتبار درنظر گرفته شده را 12 میلیارد ریال دانست.
فرماندار و امام جمعه عباس آباد نیز در سخنانی به افزایش جمعیت در ایام تعطیل و تابستان در این شهرستان اشاره و تصریح کردند: ضروری است زیرساختهای موجود ارتقا یابد تا خدمت رسانی به نحو مطلوب انجام شود که در این زمینه مجموعه آب و فاضلاب مازندران طی سالهای اخیر اهتمام و نگاه ویژه ای داشته است.
تصاویر
  • بهره مندی بیش از  10 هزار نفر از طرحهای آبرسانی در شهرستان عباس آباد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری