X
افتتاح و بهره برداري از ۵۱ پروژه  شركت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
هفته دولت

 افتتاح و بهره برداري از ۵۱ پروژه شركت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري

رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: اين شرکت با ۵۱ پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداري و توسعه آب و فاضلاب در سطح شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري به استقبال هفته دولت سال جاري مي رود.
پنجشنبه، 08 شهریور 1403 | Article Rating

به مناسبت هفته دولت ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختياري افتتاح و به بهره برداري مي رسد.
محمد کريمي با اشاره به پروژه هاي قابل افتتاح و آماده بهره برداري اين شرکت در هفته دولت اظهار داشت: ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در ۱۲ شهرستان استان با  اعتباري بالغ بر دويست و ۴۴ ميليارد تومان از منابع ملي، استاني، محروميت زدايي و ساير رديف ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداري خواهند رسيد
و جمعيتي حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزاياي افتتاح اين پروژه ها بهره مند خواهند شد.
مهندس کريمي ضمن اشاره به اينکه اطلاع‌ رساني از خدمات انجام شده يک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبي براي تشريح اقدامات و بيان دستاوردهاي دولت مي باشد گفت: ۱۹ پروژه از ۵۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهاي استان و در راستاي اجراي طرح جهاد آبرساني و ۳۲ پروژه مربوط به حوزۀ شهري و مشترک با ديگر روستاهاي استان مي باشد.
وي در ادامه گفت: ۳۹ روستا با بيش از ۳۲ هزار نفر جمعيت، از نتايج افتتاح پروژه هاي آبرساني روستايي و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعيت شهري استان از افتتاح اين پروژه ها بهره مند خواهند شد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري؛ تامين آب، اصلاح و توسعه شبکه توزيع آب شرب، لوله گذاري خطوط انتقال، بهسازي چشمه، احداث مخازن ذخيره آب آشاميدني، حفر چاه، احداث ايستگاه پمپاژ، آزمايشگاه ميکروبي آب، تامين زير ساخت آب و فاضلاب در نهضت ملي مسکن شهرها، انجام مطالعات و... را از احجام عملياتي اين پروژه ها عنوان کرد.
کريمي در تفکيک شهرستاني پروژه ها ياد آوري نمود از مجموع ۵۱ پروژه، ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، ۷ پروژه در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، ۵ پروژه در شهرستان کوهرنگ، ۴ پروژه در شهرستان اردل، ۴  پروژه در شهرستان خانميرزا، ۴ پروژه در شهرستان سامان، ۲ پروژه در شهرستان کيار، ۳ پروژه در شهرستان بروجن، ۲ پروژه در شهرستان بن، ۲ پروژه در شهرستان فلارد و ۲ پروژه در شهرستان فرخشهر به بهره برداري مي رسد که انشاالله مبارک مردم شريف استان چهارمحال و بختياري باشد.

تصاویر
  • افتتاح و بهره برداري از ۵۱ پروژه  شركت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری