X
بهره مندی 2700 نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب نوشهر در ششمین روز هفته دولت

 بهره مندی 2700 نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب نوشهر در ششمین روز هفته دولت

با بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب نوشهر در واپسین روزهای هفته دولت بیش از 2700 نفر از اهالی شهر از مزایای این پروژه زیست محیطی بهره مند شدند.
چهارشنبه، 07 شهریور 1403 | Article Rating
در این مراسم سرپرست قائم مقام آبفا مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به ضرورت اجرای پروژه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان با توجه با بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی و نزدیکی سواحل به دریا و نیز جلوگیری از آلودگی آب و محیط زیست اظهار داشت:3 هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب در بخشی از نوشهر در راستای ارتقای سطح بهداشت و حفظ منابع آب و محیط زیست با صرف اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال اجراء شده و به بهره برداری رسیده است.
علیپور در ادامه پروژه استاندارد سازی اتاق سرور پدافندی نوشهر را افتتاح کرد و گفت: این پروژه با هدف استفاده از ظرفیت اتاق سرور پشتیبان به منظور نگهداری و بهره برداری از اطلاعات در مواقع بحران سایبری و ارتقای سطح امنیت سایبری شرکت راه اندازی شد.
او اعتبار پروژه را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه با راه اندازی سامانه های پشتیبان دوم،بهره برداری از سرور پشتیبان با قابلیت تحمل پذیری همچنین راه اندازی سامانه مدیریت هوشمند اتاق سرور و سامانه اطفای حریق هوشمند اجرایی شده است.
تصاویر
  • بهره مندی 2700 نفر از شبکه جمع آوری فاضلاب نوشهر در ششمین روز هفته دولت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری