X
جبار کلوندی مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان کردستان شد

 جبار کلوندی مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان کردستان شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان و مرکز حراست وزارت نیرو، جبار کلوندی به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان کردستان منصوب و جایگزین حسین رحیم پور شد.
چهارشنبه، 07 شهریور 1403 | Article Rating

آئین تودیع مدیر قبلی و معارفه مدیر جدید حراست شرکت آب و فاضلاب استان کردستان روز چهارشنبه 7 شهریورماه با حضور معاون حفاظت پرسنلی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفا کشور، معاونین حراست کل استان و مدیران دفاتر حراست شرکتهای آب منطقه ای و توزیع نیروی برق استان، مدیرعامل و معاونین شرکت آبفا کردستان برگزار شد.
در این جلسه محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ضمن تقدیر از تلاشهای حسین رحیم پور، مدیر قبلی حراست شرکت آبفا استان با اشاره به وظایف تعریف شده برای دفتر حراست گفت: انتظار داریم مدیر جدید این بخش نگاهی تصمیم ساز و تیزبین به مسائل داشته و زمینه ساز ارتقاء سلامت و امنیت در داخل شرکت آبفا باشد.
وی افزود: حفظ و تداوم ارتباط حسنه با مراجعین و همچنین کارکنان مجموعه از دیگر رسالتهای حراست است و باید به گونه ای عمل شود که کارکنان دفتر حراست را به عنوان مأمن خود بدانند.
در ادامه این جلسه مداحی معاون حفاظت پرسنلی وزارت نیرو با بیان اینکه حراستها از ارکان مهم ادارات هستند، گفت: آبفا به عنوان یک دستگاه خدمات رسان با عموم مردم ارتباط دارد و در نتیجه می تواند در ارتقای وظایف خود اثرگذار باشد.
همچنین مدیرکل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفا کشور و معاون حراست کل استان نکاتی در راستای اجرای موفقتر وظایف حراست مطرح نمودند.
در ادامه این جلسه از حسین رحیم پور مدیر دفتر حراست شرکت آبفا کردستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و جبار کلوندی به عنوان مدیر دفتر حراست معرفی گردید.


 

تصاویر
  • جبار کلوندی مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان کردستان شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری