X
برخورداری ۳۳۳ نفر از ساکنان روستای کسوت شهرستان ساری از آب شرب پایدار در پیک مصرف

 برخورداری ۳۳۳ نفر از ساکنان روستای کسوت شهرستان ساری از آب شرب پایدار در پیک مصرف

همزمان با هفته دولت، با افتتاح طرح آبرسانی به روستای کسوت شهرستان ساری، ۳۳۳ نفر از ذخیره مطمئن آب شرب به ویژه در پیک مصرف برخوردار شدند.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 | Article Rating
در این مراسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفا مازندران با اشاره به اهم فعالیتهای این شرکت طی چند سال اخیر گفت: یکی از مهمترین اقدامات، اجرای طرحهای آبرسانی به مناطق روستایی بوده که منجر به تامین آب شرب سالم، پایدار و بهداشتی برای روستاییان شده است.
مهندس رنجبر با اشاره به افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت افزود: ۴۶۰ هزار و ۹۵۰ نفر از مزایای این طرحها برخوردار می شوند.
او در بخش دیگری از سخنانش به احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۲۰ متر مکعب و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال در روستای کسوت با هدف ایجاد ذخیره مطمئن و افزایش توان انتقال آب شرب سالم و بهداشتی اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.
نوبخت فرماندار ساری نیز در این مراسم با اشاره به بهره برداری از دهها طرح و پروژه در این شهرستان طی هفته دولت از تلاش مدیرعامل و کارکنان آب و فاضلاب در تامین آب مناطق روستایی قدردانی کرد.
در پایان، لوح تقدیری از سوی اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای کسوت به مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران و مدیر امور آبفا ساری اهدا شد.
تصاویر
  • برخورداری ۳۳۳ نفر از ساکنان روستای کسوت شهرستان ساری از آب شرب پایدار در پیک مصرف
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری