X
  آمادگی آبفای خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائرین آخر صفر

  آمادگی آبفای خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائرین آخر صفر

شرکت آبفای خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) وشهادت امام حسن (ع) و امام هشتم (ع) است.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 | Article Rating
مدیر عامل آبفای خراسان رضوی با اعلام این خبر از صدور احکام ناظرین کیفیت آب موکب های بین راهی خبرداد و اظهار داشت: آبرسانی به موکب ها از طریق تانکر های دارای مجوز با هماهنگی مراکز بهداشت در دستور کار قرار دارد.
"حسین امامی" افزود : این شرکت همگام با سایر دستگاه های خدمات رسان ، خدمات حوزه آب شرب را به زائرین پیاده در مسیر های مواصلاتی به مشهد ارائه می دهد.
وی این خدمات را تامین آب شرب سالم در محل استقرار ، پایانه و مسیر حرکت زائرین و همچنین بازدید ، آزمایش و کنترل مستمر کیفیت آب مخازن و آب معدنی مورد استفاده زائرین برشمرد و اظهار داشت: آزمایشگاه های شهرهای تایباد ،تربت جام ، قوچان ، سبزوار و نیشابور با راهبری آزمایشگاه پیشرفته ستاد و آزمایشگاه سیار ، کیفیت آب را تحت کنترل دارند و آزمایشات کلرسنجی، کدورت ، Ph و باکتریولوژیک هم به طورمستمر و روزانه توسط بازرسین مراکز بهداشت و آبفا از مواکب انجام ونتایج به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال می شود.
تصاویر
  •   آمادگی آبفای خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائرین آخر صفر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری