X
افزایش ظرفیت آب شرب 4700 نفر از مردم روستای اسرم میاندرود

 افزایش ظرفیت آب شرب 4700 نفر از مردم روستای اسرم میاندرود

همزمان با پنجمین روز هفته دولت و بهره برداری از یک حلقه چاه در روستای اسرم شهرستان میاندرود کمبود آب آشامیدنی بیش از 4720 نفر از اهالی این روستا برطرف شد.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 | Article Rating
در این مراسم معاون خدمات مشترکین و درآمد آب شرکت آبفا مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش کارکنان شرکت اظهار داشت: یک حلقه چاه با آب دهی 10 لیتر در ثانیه به منظور افزایش ظرفیت تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در روستای اسرم حفر شده است.
علی اکبر محمدی رئیسی، اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه را 70 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: آب شرب شهرستان میاندرود با 4 شهر و 24 روستا از طریق 28 حلقه چاه و 11 هزار و 660 متر مکعب مخازن ذخیره با 260 لیتر در ثانیه در اختیار 22 هزار مشترک این شهرستان قرار می گیرد.
در ادامه حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه میاندرود ضمن قدردانی از تلاش مدیر و کارکنان شرکت آبفا مازندران ،آبرسانی را در آموزه های دینی از نکات مهم خواند که بسیار به آن سفارش شده است.
علی طالبی فرماندار میاندرود نیز طی سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت هفته دولت، از به ثمر نشستن این پروژه مهم آبرسانی در راستای رفع کمبود آب روستای بزرگ اسرم ابراز خرسندی و قدردانی کرد.
تصاویر
  • افزایش ظرفیت آب شرب 4700 نفر از مردم روستای اسرم میاندرود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری