X
افتتاح و بهره برداری از 35 پروژه آبرسانی ارمغان هفته دولت در خراسان شمالی

 افتتاح و بهره برداری از 35 پروژه آبرسانی ارمغان هفته دولت در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح 35 پروژه آبرسانی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 | Article Rating
رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به قرارگیری در هفته دولت اظهار داشت: به مناسبت تجلیل از خدمات دولت و تکریم شهیدان رجایی و باهنر، برای بازتاب دستاوردها و خدمات دولت به مردم با هدف شناخت و اشراف بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت های دولت، اجرای طرح‌های آب‌رسانی به خصوص آبرسانی به مناطق روستایی، 35 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 317 میلیارد تومان در هفته دولت در استان خراسان شمالی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
عطایی با بیان اینکه پروژه های هفته دولت در 10 شهرستان استان اجرا شده است، افزود: تعداد 7 پروژه با اعتبار 61.5 میلیارد تومان در شهرستان بجنورد، 6 پروژه با اعتبار 111.8 میلیارد تومان در شهرستان شیروان و 6 پروژه در شهرستان فاروج با اعتبار 15.4 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه به اجرای پروژه های هفته دولت در دیگر شهرستان های استان اشاره و اظهار کرد: 5 پروژه در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار 29.4 میلیارد تومان، 3 پروژه در شهرستانهای اسفراین، بام و صفی آباد با اعتبار 43.7 میلیارد تومان و تعداد 3 پروژه دیگر نیز در شهرستانهای مانه و سملقان با اعتبار 34.8 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
عطایی به افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان گرمه و جاجرم اشاره و عنوان کرد: سهم این دو شهرستان در مجموع 5 پروژه آبرسانی است که 3 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان در شهرستان جاجرم و 2 پروژه با اعتبار 6 میلیارد تومان در شهرستان گرمه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
عطایی خاطر نشان ساخت : این پروژه ها شامل حفر و تجهیز چاه، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی و شهری است.
وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای آبچور، مجتمع 8 روستایی زیدرسرانی، روستای حصارچه و روستای گونیک از دیگر پروژه های شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی است که در راستای محرومیت زدایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
تصاویر
  • افتتاح و بهره برداری از 35 پروژه آبرسانی ارمغان هفته دولت در خراسان شمالی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری