X
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت می گیرد: بهره برداری از 29 پروژه تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در استان قزوین

 به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت می گیرد: بهره برداری از 29 پروژه تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در استان قزوین

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان قزوين گفت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر(دوم لغایت هشتم شهریور ماه) 29 پروژه عمراني تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در مناطق شهری و روستایی این استان با اعتباري بالغ بر 275 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 | Article Rating
به گزارش روابط عمومي، داراب بیرنوندی در تشریح پروژه های مذکور اضافه کرد: از مجموع پروژه های یاد شده، 13 پروژه در مناطق شهری و 16 پروژه نیز در مناطق روستایی استان است که این پروژه ها در راستای تحقق برنامه های وزارت نیرو برای حل مشکل تامین آب آشامیدنی در شهرها و روستاها بوده و امیدواریم تا دلگرمی و رضایت را برای مردم شریف استان فراهم آورد.
وی حجم عملیات اجرا شده عمرانی را نیز شامل 9 باب مخزن ذخیره آب به حجم 11 هزار مترمکعب، 29 کیلومتر شبکه و خط انتقال و نیز حفر و تجهیز 16 حلقه چاه با دبی 558 لیتر در ثانیه عنوان کرد.
بیرنوندی همچنین مهمترین پروژه های افتتاحی در روزهای هفته دولت را شامل واگذاری 1800 انشعاب در شهر جدید مهرگان، 3 حلقه چاه آب در تاکستان، 5 حلقه چاه آب در قزوین، 3 حلقه چاه آب در محمدیه و مهرگان، احداث تصفیه مقدماتی تصفیه خانه البرز، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سایت های نهضت ملی مسکن در شهرهای مهرگان و بیدستان و بالاخره اجرای سامانه نانو حباب گندزدایی پساب در تصفیه خانه فاضلاب تاکستان برشمرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان انجام پروژه های فوق را در راستای پایدار نمودن خدمات این شرکت خواند و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی مردم در مدیریت مصرف آب و نصب انشعابات فاضلاب، شاهد افزایش سطح برخورداری و رضایتمندی آنان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
تصاویر
  • به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت می گیرد: بهره برداری از 29 پروژه تامین آب آشامیدنی و جمع آوری فاضلاب در استان قزوین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری