X
بهره برداری از ۴۰ پروژه آبفا در خراسان جنوبی با اعتبار ۴۰۸ میلیارد تومان؛ رهاورد هفته دولت ۱۴۰۳

 بهره برداری از ۴۰ پروژه آبفا در خراسان جنوبی با اعتبار ۴۰۸ میلیارد تومان؛ رهاورد هفته دولت ۱۴۰۳

مدیرعامل آبفای استان با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۳۰ پروژه در آبرسانی روستایی، ۸ پروژه در آبرسانی شهری و ۲ پروژه در بخش فاضلاب می باشد.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 | Article Rating

مهدی دوستی تاکید کرد: در بخش آبرسانی روستایی در قالب ۳۰ پروژه، آبرسانی به ۹ روستا، پایدار سازی ۷۱ روستا و اصلاح شبکه ۳۸ روستا با اعتبار قریب به ۲۰۵ میلیارد تومان انجام شده است.
مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: در بخش آبرسانی شهری ۸ پروژه با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان انجام شده که حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه آب شرب در شهر طبس و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال از سایز ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتر، حفر ۴ حلقه چاه آب شرب و احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی بیرجند، ساخت مخزن هزار مترمکعبی ارسک، آبرسانی به سایت نهضت مسکن ملی سربیشه و ... از مهم ترین آن ها بوده است.
در بخش فاضلاب هم دو پروژه در شهر بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.
وی تشریح کرد: ۹ پروژه در شهرستان بیرجند، ۶ پروژه در شهرستان طبس، ۲ پروژه در شهرستان فردوس، ۴ پروژه در شهرستان درمیان ، ۳ پروژه در شهرستان سربیشه، ۱ پروژه در شهرستان نهبندان، ۳ پروژه در شهرستان بشرویه، ۶ پروژه در شهرستان خوسف، ۳ پروژه در شهرستان زیرکوه و ۳ پروژه در شهرستان قاین می باشد.
 

تصاویر
  • بهره برداری از ۴۰ پروژه آبفا در خراسان جنوبی با اعتبار ۴۰۸ میلیارد تومان؛ رهاورد هفته دولت ۱۴۰۳
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری