X
تشریح دستاوردهای سه‌ساله دولت سیزدهم و  شرکت آبفا استان بوشهر در مصلی نماز جمعه بندر سیراف

 تشریح دستاوردهای سه‌ساله دولت سیزدهم و شرکت آبفا استان بوشهر در مصلی نماز جمعه بندر سیراف

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همزمان با نخستین روز از هفته دولت ، با حضور در مصلی نماز جمعه بندر سیراف ، دستاوردهای دولت سیزدهم و دستاوردهای این شرکت در دولت سیزدهم را تشریح کرد .
شنبه، 03 شهریور 1403 | Article Rating
ابوالحسن عالی در بین نمازگزاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و همچنین آغاز به کار دولت مسعود پزشکیان اظهار کرد : امید است دولت چهاردهم با کلید واژه وفاق ملی و در تداوم مسیر خدمتی شهید رئیسی ، ارمغان‌آور خدماتی ارزشمند برای هم‌وطنان باشد .
وی بیان کرد : شرکت آبفا استان بوشهر با وجود برخی مشکلات از جمله کاهش چشمگیر بارش‌ها و همچنین محدودیت منابع اعتباری ، پروژه‌های متنوعی را از شمال تا جنوب استان افتتاح و عملیاتی کرده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در حوزه آب ، مهم‌ترین اقدامات صورت‌ گرفته شامل احداث چندین دستگاه آب‌شیرین‌کن ، نوسازی و توسعه خطوط انتقال و توزیع است که منجر به افزایش رضایت‌مندی مردم در شاخص تأمین آب شرب شده است .
وی افزود : در هفته دولت امسال نیز عملیات اجرایی چندین پروژه از جمله آب‌شیرین‌کن بنک شهرستان کنگان و نوار ساحلی شهرستان تنگستان اجرایی می‌شود و چندین پروژه نیز در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد .
عالی ادامه داد : استان بوشهر گر چه در تأمین آب شرب در نقطه مناسبی قرار دارد اما همچنان در فرآیند توزیع تا رسیدن به نقطه ایده‌آل مردم فاصله داریم که با افتتاح پروژه‌های در دست احداث این مهم به میزان قابل توجهی محقق می‌شود .
وی اظهار کرد : در حوزه فاضلاب نیز گام‌های موثری در شهرهای بوشهر ، گناوه و دیلم برداشته شده به نحوی که این طرح در گناوه در ایستگاه پایانی قرار دارد .
عالی افزود : در بوشهر نیز شبکه فاضلاب محلات شمالی تکمیل شده و اکنون این پروژه در محلات جنوبی با سرعت خوبی در حال احداث است .
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد : با توجه به روزهای پایانی پیک گرما در استان بوشهر ، انتظار داریم هم‌استانی‌ها با مصرف بهینه آب در تأمین آب شرب پایدار مشترکان نقشی ویژه ایفا کنند .
تصاویر
  • تشریح دستاوردهای سه‌ساله دولت سیزدهم و  شرکت آبفا استان بوشهر در مصلی نماز جمعه بندر سیراف
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری