X
تأمین آب مورد نیاز زائرین در مرز خسروی تا پایان مراسم اربعین

 تأمین آب مورد نیاز زائرین در مرز خسروی تا پایان مراسم اربعین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تأمین آب مورد نیاز زوار در مرز خسروی تا پایان مراسم‌ اربعین خبر داد.
جمعه، 02 شهریور 1403 | Article Rating
"رضا داودی" در جلسه ستاد اربعین استان، با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد انتخابات استان، استاندار کرمانشاه و مسئولین ستاد اربعین استان که در روز جمعه (دوم شهریور) در محل قرارگاه اربعین فراجا در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد زائرين برای عزیمت به عتبات عالیات، از شهرهای استان کرمانشاه عبور می‌کنند‌، در این زمینه خدمات آب و برق کاملاً پایداری در شهرهای استان از کنگاور تا اسلام‌آباد‌غرب ارائه شده و در نقاطی هم که خارج از شبکه آبرسانی شرکت آبفا قرار دارند، آبرسانی از طریق تانکرهای ثابت و سیار انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته مشکلاتی در حوزه آب در مرز منذریه عراق وجود داشت، امسال در راستای رفاه حال زوار و تأمین آب پایدار در مواکب، سرویس‌های بهداشتی و... پوشش شبکه آبرسانی را در مرز منذریه نیز انجام دادیم که رضایت‌مندی زائرین را در پی داشت و تا این لحظه هم هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

داودی با گلایه از عدم‌تعهد برخی از دستگاه‌ها در تأمین آب بطری شده در مرز خسروی گفت: تعدادی از دستگاه‌ها به تعهدات خود در زمینه تأمین آب بطری برای زوار اربعین عمل نکردند و در این زمینه نگرانی‌هایی برای شرکت آب و فاضلاب ایجاد شد، اما با تلاش‌های انجام گرفته آب مورد نیاز زوار را تأمین کردیم به طوری که تاکنون حدود ۲۰ میلیون آب بطری تأمین، ذخیره و توزیع شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در چند سوله قصرشیرین نیز آب بطری ذخیره شده و تا پایان پیاده‌روی اربعین هیچ مشکلی برای تأمین آب مورد نیاز زائرین نداریم.
تصاویر
  • تأمین آب مورد نیاز زائرین در مرز خسروی تا پایان مراسم اربعین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری