X
اصلاح ۱۲۰ متر شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب ساختمان فرماندهی انتظامی شهر جوانرود

 اصلاح ۱۲۰ متر شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب ساختمان فرماندهی انتظامی شهر جوانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اصلاح ۶۰ متر شبکه توزیع آب و ۶۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در ساختمان فرماندهی انتظامی شهر جوانرود خبر داد.
پنجشنبه، 01 شهریور 1403 | Article Rating
"رضا داودی" با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جوانرود، مبنی بر گرفتگی شبکه فاضلاب ساختمان اداری، موضوع در دستور کار پرسنل آبفا قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی، مشخص شد که این گرفتگی به دلیل فرسوده بودن انشعاب فاضلاب ساختمان اتفاق افتاده که پس از اخذ مجوزهای لازم، حفاری به طول ۶۰ متر و عمق ۱/۵ متر جهت لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: همزمان با اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب، اصلاح شبکه توزیع آب ساختمان مذکور نیز با توجه به فرسوده بودن شبکه در دستور کار قرار گرفت که پس از اخذ مجوزهای مربوطه، لوله گذاری به طول ۶۰ متر با لوله پلی اتیلن سایز ۵۰ توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور انجام شد.

داودی در پایان از شهروندان محترم درخواست نمود؛ با توجه به توسعه شهر و گسترش ساخت و سازها، نسبت به تعبیه مخزن ذخیره و پمپ در ورودی ملک جهت جلوگیری از افت فشار و یا قطعی آب در ساعات پیک مصرف، اقدام نمایند.
تصاویر
  • اصلاح ۱۲۰ متر شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب ساختمان فرماندهی انتظامی شهر جوانرود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری