X
هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن ، رجایی و باهنر گرامی باد.

 هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن ، رجایی و باهنر گرامی باد.

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری ، شهیدان بزرگ ، رجایی و باهنر است .
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 | Article Rating
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است .
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه خدمت رسانی و سقایی به مردم شریف استان بوشهر و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم .
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

ابوالحسن عالی
رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
تصاویر
  • هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن ، رجایی و باهنر گرامی باد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری