X
تشریح اقدامات حوزه حراست آبفای استان در پایانه مرزی مهران

 تشریح اقدامات حوزه حراست آبفای استان در پایانه مرزی مهران

مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با توجه به ایجاد تاسیسات و اقدامات فراوانی که شرکت آبفای استان جهت تامین آب پایدار برای زوار اربعین در پایانه مرزی مهران انجام داده و با عنایت به اینکه بیش از 60 درصد زوار اربعین حسینی مرز مهران را برای زیارت انتخاب می کنند ، موضوع حراست و حفاظت از تأسیسات و تجهیزات آبرسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته است.
دوشنبه، 29 مرداد 1403 | Article Rating
محمدامین ناصری مهمترین اقدامات حوزه حراست شرکت را نصب و راه اندازی" برج نوری" در ایستگاه پمپاژ پایانه برکت، نصب دوربین مدار بسته در محل مخزن شهر مهران و چاه شماره 7، با توجه به ضرورت و اهمیت تامین آب بهداشتی زوار و تامین روشنایی تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران در جهت تامین امنیت وسایل نقلیه از مهترین اقدامات این حوزه برشمرد.
وی با اشاره به نصب "قفل‌های کتابی کد دار" بر روی تمامی درب مخازن تامین آب، از استقرار نیروهای حراست در محل بارگیری آب توسط تانکرهای سیار با نصب پلمپ در جهت تامین کیفیت آب خبر داد.
مدیر حراست آبفای استان خاطرنشان ساخت: بر خدمات مجموعه همکاران شرکت در حوزه اربعین بصورت شبانه روزی نظارت می شود.
ناصری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش حراست و مجموعه آبفای استان این است که آرامش خاطر زواری که مرز مهران را برای تردد انتخاب نموده اند، فراهم نمایند.
تصاویر
  • تشریح اقدامات حوزه حراست آبفای استان در پایانه مرزی مهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری