X
نقش پر رنگ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در اربعین ۱۴۰۳

 نقش پر رنگ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در اربعین ۱۴۰۳

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مجموعه روابط عمومی شرکت با استقرار در پایانه مرزی مهران، تلاش دارد با مجموعه فعالیت های متنوع خبری و تصویری به نحو شایسته ای خدمات شبانه روزی همکاران آبفا، جهت سقاداری به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران را منعکس نماید
دوشنبه، 29 مرداد 1403 | Article Rating
اکبر حیدری با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تردد مسیر رفت زوار اربعین حسینی از مرز مهران است و بسیاری از زوار که از سایر مرزهای کشور به عتبات عالیات مشرف شده اند، برای بازگشت، مرز مهران را انتخاب می کنند، افزود: با توجه به گرمای بالای ۵۰ درجه مرز مهران و لزوم تامین و توزیع آب شرب پایدابر برای زوار گرامی، مطلبید این اقدامات جهادي در صور مختلف خبری، گزارشی، تهیه و تدوین کلیپ و .. به صورت مطلوب اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه این مهم، وظیفه روابط‌عمومی را سنگین تر نموده است، تصریح کرد: امیدواریم با اطلاع رسانی مطلوب بتوانیم گوشه ی هرچند کوچک از این حجم از خدمات را منعکس نموده و به نحو شایسته ای خدمات آبفا را تشریح نماییم.
حیدری برخی از برنامه‌های روابط عمومی شرکت آبفای استان در اربعین ۱۴۰۳ را حضور شبانه روزی کارکنان روابط عمومی شرکت به جهت عکاسی و فیلمبرداری؛ ساخت و تدوین کلیپ و گزارش های خبری برشمرد و یادآور شد : تنظیم اخبار به صورت روزانه و انتشار آن در فضای مجازی و رسانه ای استان، طراحی، چاپ و نصب بنرهای صرفه جویی در مصرف آب با موضوعات مرتبط با اربعین از پل زائر تا پایانه مرزی مهران، طراحی و نصب برچسب و استیکر ستاد اربعین بر روی تانکرهای آبرسان و سایر تجهیزات آبفا در مرز مهران، تدوین، چاپ و توزیع بروشورهای صرفه جویی در مصرف آب و توزیع آن در بین زائران گرامی و فضای مجازی؛ ارتباط زنده تصویری مدیرعامل شرکت با شبکه ۳ سیما، رادیو اربعین و همچنین سیمای مرکز ایلام و بازدید خبرنگاران استان از قرارگاه اربعین شرکت در پایانه مرزي مهران و...... از جمله اقدامات روابط عمومی در این ایام بوده است.
مدیر روابط عمومی آبفای استان در پایان از تمامی همکاران مستقر در پایانه مرزی مهران به جهت همکاری با دفتر روابط عمومی شرکت در راستای تهیه و تنظیم اخبار، تهیه گزارشات صوتی و تصویری قدردانی نمود.
تصاویر
  • نقش پر رنگ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در اربعین ۱۴۰۳
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری