X
افتتاح و بهره برداری از 21 پروژه  شركت آب و فاضلاب استان گیلان
در هفته دولت سال جاری انجام خواهد شد؛

 افتتاح و بهره برداری از 21 پروژه شركت آب و فاضلاب استان گیلان

به مناسبت هفته دولت 21 پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شنبه، 27 مرداد 1403 | Article Rating

شرکت آبفای گیلان با 21 پروژه آماده افتتاح در حوزه بهره برداری و توسعه آب در سطح شهر و روستاهای استان گیلان به استقبال هفته دولت سال جاری می رود.

علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و آماده بهره برداری این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: 21 پروژه آبفای گیلان در 11 شهرستان استان با  اعتباری بالغ بر 869 میلیارد ریال از منابع ملی، استانی، محرومیت زدایی و سایر ردیف ها در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و جمعیتی حدود 97 هزار و 853 نفر از مزایای افتتاح این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

غیاثی؛ ضمن اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای شرکت می باشد؛ گفت: 16 پروژه از 21 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال 1403 مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و 5 پروژه مربوط به حوزۀ شهری می باشد.

وی ادامه داد: شایان ذکر است؛ 57 روستا با بیش از 16 هزار خانوار، از نتایج افتتاح این 16 پروژه روستایی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول 46 کیلومتر، لوله گذاری خط انتقال به طول حدود 14 کیلومتر، بهسازی 5 دهنه چشمه، احداث 9 باب مخزن ذخیره آب شرب با حجم 4 هزار و 40 مترمکعب، حفر 7 حلقه چاه و احداث 5 باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 5/87 لیتر بر ثانیه را احجام عملیاتی این پروژه ها عنوان کرد.

تصاویر
  • افتتاح و بهره برداری از 21 پروژه  شركت آب و فاضلاب استان گیلان
  • افتتاح و بهره برداری از 21 پروژه  شركت آب و فاضلاب استان گیلان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری