X
مشکل آب 10700 نفر جمعیت در شهرستان جغتای برطرف شد

 مشکل آب 10700 نفر جمعیت در شهرستان جغتای برطرف شد

کمبود آب 10هزار و 700 نفر جمعیت ساکن در یک شهر و 6 روستای شهرستان جغتای در غرب خراسان رضوی برطرف شد.
شنبه، 27 مرداد 1403 | Article Rating
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: در پی بروز مشکل آب در مجتمع 5 روستایی فریمانه با هفت هزار نفر جمعیت تحت پوشش ، چاه دستی روستای "حطیطه" به عمق 9متر و با دبی سه لیتر برثانیه که چند سال پیش حفر شده بود وارد مدار بهره برداری شد.
" حسین امامی" این پروژه را شامل لایروبی ، تعویض الکتروپمپ ، رفع انسداد خط انتقال و تعویض شیرآلات چاه دانست که با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون ریال وارد مدار شد.
وی همچنین از حل مشکل آبرسانی سه هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت شهر ریواده و روستای فیض آباد شهرستان جغتای خبر داد و اظهار داشت: هزار و۳۰۰متر شبکه فرسوده این مناطق تعویض و توسعه یافت .
به گفته وی هزار و100 متر ازاین متراژ که مربوط به روستای فیض آباد می باشد با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا وهزینه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال تعویض و بهسازی شد. مدیر عامل آبفا استان خاطر نشان کرد: ۲۰۰ متر از شبکه داخلی شهر ریواده هم با هزینه ۲۵۰ میلیون ريال و مشارکت شهرداری شهر ریواده نوسازی شد. وی مجموع شبکه های تعویضی و بهسازی شده شهرستان جغتای از ابتدای سال جاری تاکنون را هزار و ۳۰۰ متر و اعتبار صرف شده را هزار و ۷۵۰ میلیون ريال اعلام کرد و تعویض شبکه فرسوده مناطق شهری و روستایی شهرستان در قالب پروژه های مشارکتی را از اهداف امور جغتای برشمرد.
"امامی" تاکید کرد: امور جغتای آماده است در صورت مشارکت شوراها ، دهیاران، شهرداری ها و مردم ، شبکه های فرسوده آب را به منظور بهبود وضعیت آبرسانی و حل مشکل مشترکین تعویض کند.
شهر ریواده دوهزارو462 نفر و روستای فیض آباد ۹۳۸ نفر جمعیت دارد.
تصاویر
  • مشکل آب 10700 نفر جمعیت در شهرستان جغتای برطرف شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری