X
تدارک زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز تمرچین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد:

 تدارک زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز تمرچین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با انجام تمیدات لازم در مرز تمرچین، زیرساخت ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات مطلوب و درخور شان زائرین پیاده روی اربعین حسینی(ع) در مرز تمرچین پیرانشهر فراهم شده است.
شنبه، 27 مرداد 1403 | Article Rating
محمداشرفی با بیان اینکه امسال سومین سال تردد زائرین اربعین از مرز تمرچین است، اظهار داشت: با انجام هماهنگی های لازم با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد عتبات عالیات و سایر دستگاه های دخیل در این امر، امکانات مربوط به تامین آب شرب پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب در مرز تمرچین فراهم شده است.
وی، پایدار سازی آب در تمامی مواکب مستقر در پادگان جلدیان، کارخانه قند پیرانشهر، روبروی پادگان ارتش پیرانشهر، موکب اهل سنت و موکب یادمان شهدا را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: برای تامین بهداشت و پیشگیری از آلودگی آب، ضمن گندزدایی و کلرزنی، آزمایش های مستمر بر روی آب شرب تحویلی به زائرین انجام و توسط آزمایشگاه آب مستقر در منطقه رصد و کنترل می شود.
اشرفی اجرای سه کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب به انشعابات با دبی 40 لیتر در ثانیه بمنظور پایدارسازی آب شرب، شستشوی کلیه مخازن شهرستان پیرانشهر و مخازن موجود در نزدیکی های مواکب، گندزدایی مخازن و چاه ها، شستشو و گندزدایی چاه های جذبی فاضلاب و استقرار 10 تانکر ثابت سیار برای تامین آب شرب زائرین را از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برای رفاه زائرین اربعین حسینی(ع) اعلام کرد.
وی به زائرین توصیه کرد برای پیشگبری از برخی بیماری ها ضمن رعایت موارد بهداشتی از آب های بسته بندی شده که بطور مستمر مورد آزمایش و پایش قرار می گیرند، استفاده نمایند.
تصاویر
  • تدارک زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز تمرچین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری