X
زیرساختهای مطلوب آب و فاضلاب برای مراسم اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان کردستان فراهم است

 زیرساختهای مطلوب آب و فاضلاب برای مراسم اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان کردستان فراهم است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی 2 سال اخیر با مجموعه اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا کردستان پروژه های مناسبی برای تأمین آب شرب پایدار و ساماندهی فاضلاب در مرز باشماق مریوان و برای مراسم اربعین حسینی اجرا شده است.
شنبه، 27 مرداد 1403 | Article Rating

محمد فرهاد در بازدید از موکب صنعت آب و برق استان کردستان در مرز باشماق مریوان اظهار داشت: رسالت ما در برگزاری مراسم اربعین تأمین آب پایدار و جمع آوری فاضلاب مرز و همچنین شهر مریوان و موکب هایی که در سطح استان برپا شده اند را برعهده دارد.
وی با یادآوری اجرای اقدامات مناسب در این زمینه طی 2 سال اخیر گفت: امسال 500 میلیارد ریال پروژه در مرز باشماق شامل حفر 2 حلقه چاه، اجرای 10 کیلومتر خط انتقال، اجرای مخزن 500 مترمکعبی اجرا شده است. همچنین در شهر مریوان نیز حفر 6 حلقه چاه و احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی اجرا شده است.
فرهاد با تأکید بر اینکه برنامه ریزی شرکت آبفا برای افق بلند مدت 1425 است، گفت: در شهر سنندج به عنوان مرکز استان و در سایر نقاط نیز که جزو مسیر تردد زائرین اربعین حسینی است، پروژه های دیگری در دست اقدام است و با اجرای آنها زیرساختهای مناسبی برای بخش آب و فاضلاب استان و مراسم اربعین حسینی طی سالهای آینده ایجاد می شود. 
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در پایان خاطرنشان کرد: موکب صنعت آب و برق استان توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق در مرز باشماق مستقر و تا پایان مراسم به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می کند؛ همچنین در این موکب بروشورهای فرهنگی با محور صرفه جویی در مصرف آب میان زائرین توزیع می شود.
 

تصاویر
  • زیرساختهای مطلوب آب و فاضلاب برای مراسم اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان کردستان فراهم است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری