X
 تعریف سامانه متمرکز در کشور برای ساماندهی نیروی انسانی
به زودی محقق می شود:

  تعریف سامانه متمرکز در کشور برای ساماندهی نیروی انسانی

با حضور ملایی معاونت توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حسینی مدیر کل حراست، حسینی سالکده سرپرست مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری جلسه بررسی مسائل نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 | Article Rating
معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور در جمع پرسنل آبفا خوزستان اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب دستور کار است و به زودی یک سامانه متمرکز در کشور برای همین موضوع تعریف می شود.
هوشنگ ملایی در خصوص بخشنامه جدید وزارت نیرو برای تبدیل وضعیت پرسنل تصریح کرد: در بحث تبدیل وضعیت و بخشنامه جدید مطابق با قانون و طبق بخشنامه ارسالی وزارت نیرو نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام خواهد شد و معیار ما دقیقا اجرای قانون و بخشنامه برای تبدیل وضعیت است.
وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب دستور کار است و به زودی یک سامانه متمرکز در کشور برای همین موضوع تعریف می شود.
ملایی تاکید کرد: هر نیروی در هر بخشی که طبق بخشنامه ارائه شده طبق قانون شرایط تبدیل وضعیت را دارد می تواند حائز شرایط تبدیل وضعیت می شود
گفتنی است: در این جلسه که با هدف بررسی مسائل نیروی انسانی برگزار شد، موضوعات همه همکاران مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم برای این موضوع به همکاران ارائه شد. همچنین موضوع نیروهای فصلی در شرکت آب و فاضلاب اهواز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این همکاران داده شد.

تصاویر
  •  تعریف سامانه متمرکز در کشور برای ساماندهی نیروی انسانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری