X
کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ توسط شرکت آبفا البرز

 کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ توسط شرکت آبفا البرز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ در میان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 | Article Rating
حمیدرضا نامداری در حاشیه برگزاری جشنواره شهید رجایی تابستان سال ۱۴۰۲، با اعلام این خبر بیان کرد: این رتبه در گروه زیربنایی استان حاصل گردیده است.
وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته تاکنون، بهبود خدمات رسانی و کاهش تنش آب شرب در اولویت اهداف و اقدامات آبفا البرز بوده ادامه داد: خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و مهندسی در قالب احیاء و مهندسی مجدد، تجهیز و احداث چاه ها، افزایش ظرفیت تصفیه خانه های یک و دو آب، احداث و بهره برداری آزمایشی تصفیه خانه آب شماره سه و اصلاح و افزایش خطوط انتقال و شبکه و اجرای شبکه فاضلاب و ارتقای ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب سطح استان، به نتایج مطلوبی در این مسیر دست یافته ایم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، وفاق سازمانی و تلاش شبانه روزی تمامی معاونان، مدیران، کارشناسان، کارکنان و کارگران را عامل اصلی در دست یابی به کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ در گروه زیربنایی و همچنین اخذ تندیس شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور فقید ایران اسلامی دانست و گفت: امیدواریم در مسیر خدمتگزاری به عموم مردم استان در سال جاری نیز سربلند باشیم.
تصاویر
  • کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ توسط شرکت آبفا البرز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری