X
بازدید معاون و مدیران شرکت مهندسی  آبفای کشور از تأسیسات آب خراسان رضوی /

 بازدید معاون و مدیران شرکت مهندسی آبفای کشور از تأسیسات آب خراسان رضوی /

معاون راهبری و نظارت و مدیران کل دفاتر نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به خراسان رضوی سفر کرده بودند از تأسیسات آب شهرستان های بجستان ، کاشمر ، گناباد فریمان ، تربت جام ، تایباد و نیشابور بازدید کردند و با وضعیت و چالش های تامین آب شرب این مناطق آشنا شد.
ﺳﻪشنبه، 23 مرداد 1403 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خراسان رضوی "علی رضا جزء قاسمی" معاون راهبری و نظارت و مدیران کل دفاتر نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب شرکت مهندسی پس از بازدید از مخازن تازه ساز، دستگاه های آب شیرین کن و ایستگاه های پمپاژ شهر بجستان و خطوط انتقال شهر گناباد ، شرایط آبی این مناطق را بحرانی توصیف و اعلام کرد: منابع مورد نیاز تکمیل پروژه های ناتمام آب شرب از طریق اعتبارات ملی و استانی تامین خواهد شد .
وی افزود: منابع مالی پروژه های جدید هم از محل اعتبارات تنش آبی تامین اعتبار خواهد شد.
"حسین امامی"مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی نیز با اشاره به حجم بالای اتفاقات در بین ایستگاه های پمپاژ شماره ی 1 و2 و افزایش نیاز آبی بجستان با توجه به عملیات ساخت واحدهای مسکن ملی یادآور شد: خط انتقال 300 GRPشهر بجستان توان انتقال این حجم از آب را ندارد و برای جلو گیری از بروز اتفاق در خط انتقال ، ایجاد ایستگاه پمپاژ شماره 4 ضروری می باشد .
"سیدعلی رضا طباطبائی"مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی هم از سامانه تله متری امور آبفا کاشمر بازدید داشت.
در این بازدید درخواست هوشمند سازی شبکه ، تامین اعتبار تجهیز ۵ حلقه چاه و ساخت مخازن روستایی از سوی مدیر امور مطرح شد که "سید علی رضا طباطبائی" نسبت به پیگیری این مطالبات قول مساعد داد.
همچنین " سید مرتضی احتشامی" مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دربازدید از تصفیه خانه و تاسیسات فاضلاب شهر نیشابور، روند اجرای طرح فعال فاضلاب را ارزیابی کرد.
تصاویر
  • بازدید معاون و مدیران شرکت مهندسی  آبفای کشور از تأسیسات آب خراسان رضوی /
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری