X
تجهیز و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب "یاسر‌آباد" سنقر

 تجهیز و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب "یاسر‌آباد" سنقر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از تجهیز و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب "یاسر‌آباد" شهرستان سنقر با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر خبر داد.
ﺳﻪشنبه، 23 مرداد 1403 | Article Rating
"رضا داودی" اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی به موقع به مردم و انجام بررسی‌های کارشناسی، ایستگاه پمپاژ یاسر‌آباد که پمپ شناور آن دچار نقص فنی گشته و از مدار خارج شده بود، بعد از چندین ساعت کار مداوم و شبانه‌روزی توسط اکیپ تأسیسات آبفای شهرستان سنقر تجهیز و مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: ایستگاه مذکور در بخش مرکزی شهرستان سنقر قرار گرفته و آب شرب ۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰‌نفر را تأمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه، رفع شکستگی لوله اصلی شبکه توزیع آب واقع در شهرک ولیعصر را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: پس از گزارش مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ مبنی بر هدررفت آب در این شهرک، بلافاصله موضوع در دستور کار اکیپ حوادث و اتفاقات این امور قرار گرفت.

داودی افزود: پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه، حفاری و ترمیم شکستگی لوله اصلی پلی‌اتیلن سایز ۲۰۰ با استفاده از کلمپ رنج ۲۰۰ انجام و از هدر‌رفت مقادیر زیادی آب جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه در پایان از شهروندان محترم این شهرستان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هر‌گونه شکستگی در شبکه توزیع آب و یا گرفتگی در شبکه جمع‌آوری فاضلاب، مراتب را از طریق شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۲۲ (مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب) اطلاع‌رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل پیش آمده، اقدام شود.
تصاویر
  • تجهیز و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب "یاسر‌آباد" سنقر
  • تجهیز و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ آب "یاسر‌آباد" سنقر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری