X
اصلاح و رینگ شبکه و خروجی مخزن ذخیره آب  شاهوردی در جوانرود

 اصلاح و رینگ شبکه و خروجی مخزن ذخیره آب شاهوردی در جوانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اصلاح و رینگ شبکه و خروجی مخزن ذخیره آب شاهوردی در شهر جوانرود در شرایط سخت کاری و گرمای طاقت‌فرسا خبر داد.
یکشنبه، 21 مرداد 1403 | Article Rating
"رضا داودی" با اشاره به اتمام پروژه انتقال آب چاه های تم تم و رفع مشکل تأمین آب شهر جوانرود، اظهار داشت: این امور به منظور رفع دائمی مشکل آب شرب مشترکین در تمامی محلات شهر جوانرود و توزیع عادلانه آب، اقدام به اجرای پروژه اصلاح خروجی مخزن ذخیره آب شاهوردی کرد.

وی در ادامه افزود: جهت انجام این پروژه لازم است آب مخازن از مدار توزیع شبکه اصلی خارج شود، به همین دلیل برخی از محله ها در این شهر با افت فشار و یا قطعی موقت آب مواجه شده اند.

داودی خاطرنشان کرد: این عملیات توسط پرسنل حوادث و اتفاقات امور آبفای شهرستان جوانرود بدون وقفه با وجود گرمای شدید انجام شد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر پرسنل حوادث و اتفاقات امور آبفای شهر جوانرود، از صبر و شکیبایی مشترکین به دلیل افت فشار و یا قطعی آب در حین انجام عملیات قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با پایان این عملیات، مشکل آب شرب محله های دیگر تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.
تصاویر
  • اصلاح و رینگ شبکه و خروجی مخزن ذخیره آب  شاهوردی در جوانرود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری