X
مدیرعامل آبفا فارس در دیدار با مدیر کل دادگستری : انضباط اداری و فعالیت  در سایه قانون، از اصول آبفا فارس است

 مدیرعامل آبفا فارس در دیدار با مدیر کل دادگستری : انضباط اداری و فعالیت در سایه قانون، از اصول آبفا فارس است

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار صمیمانه با مدیر کل دادگستری فارس گفت: نظم اداری و فعالیت در سایه قانون ، از اصول مورد تأکید آبفا فارس است.
یکشنبه، 21 مرداد 1403 | Article Rating
علی شبانی در این دیدار با ارائه گزارشی جامع از عملکرد شرکت آبفا استان فارس در حوزه های مختلف، اظهارکرد: در روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب و همچنین فرآیند امور اداری، همواره پایبندی به نظم اداری در سایه ی ضوابط و مقررات رایج کشور مورد تأکید بوده است و بحمدالله مجموعه نیز بر اساس همین اصول مشغول فعالیت است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس تصریح کرد: با وجود گستردگی فعالیت شرکت آبفا فارس و ارائه خدمات آبرسانی به مردم 117 شهر و بالغ بر 4200 روستا (بیش از 2200 روستا بطور مستقیم و مابقی به طور غیر مستقیم )، خادمان مردم در شرکت آبفا استان فارس شبانه روز در تلاشند تا آب شرب و بهداشتی مورد نیاز مردم را به طور مستمر فراهم کنند.

وی افزود: تابستان سال جاری که یکی از گرمترین فصول دهه های گذشته در کشور بوده است، با یاری خداوند، حمایت مسئولین ارشد و زحمات بی دریغ سقایان مردم در شرکت آبفا فارس بدون مشکل و چالش قابل توجهی سپری شده است.

حجت الاسلام موسوی مدیر کل دادگستری استان فارس نیز ضمن قدردانی از اقدامات شبانه روزی و موثر شرکت آبفا استان فارس در حوزه آبرسانی در نقاط مختلف استان، قاعده مند بودن و قانون مداری را در سازمان های اجرایی، نقطه عطفی در نیل به اهداف سازمانی و پیشرفت مطلوب امور توصیف کرد و شرکت آبفا فارس را از دستگاه های ممتاز در این خصوص دانست.

تصاویر
  • مدیرعامل آبفا فارس در دیدار با مدیر کل دادگستری : انضباط اداری و فعالیت  در سایه قانون، از اصول آبفا فارس است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری