X
نقش مادران در رشد فكری و دینی فرزندان بسیار حائز اهمیت است
مدیرعامل آبفای گیلان در اولین نشست ائمه جماعات این شرکت در سال 1403:

 نقش مادران در رشد فكری و دینی فرزندان بسیار حائز اهمیت است

اولین نشست ائمه جماعات آبفای گیلان با حضور مدیرعامل و معاون مالی و پشتیبانی این شرکت برگزار شد.
یکشنبه، 21 مرداد 1403 | Article Rating

مسئول فرهنگی و امور دینی این شرکت و قائم مقام امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان در این باره گفت: این جلسه به منظور ابلاغ برنامه های سال 1403 وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور جهت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های حوزه فرهنگی و دینی تشکیل شد.

در این نشست صمیمانه علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان و رئیس شورای فرهنگی این شرکت با تأکید بر اهمیت نقش مادران در رشد فکری و دینی فرزندان تصریح کرد: مادران در نهادینه نمودن امور مذهبی و دینی در خانواده بسیار تأثیرگذار میباشند و برای رشد و سلامت جامعه باید، آموزش خانواده مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگی آبفای گیلان همچنین با اشاره به بیان اعتقادات و باورهای دینی که ریشه در فرهنگ جامعه اسلامی کشور عزیزمان دارد اظهار داشت: با آموزش صحیح بانوان ، این فرهنگ اصیل تقویت خواهد شد و موجب حفظ و تحکیم خانواده ، اولین نهاد ارزشمند جامعه بشری خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه یادآور شد: نقش جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب نیز نقشی موثر و برجسته است و از ائمه جماعات می‌خواهیم نسبت به فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف آب، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌های لازم را براساس آموزه های دینی داشته باشند.  

سپس جواد جهانزاده با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال گذشته و تشریح برنامه های پیش بینی شده برای سالجاری افزود: با توجه به عملکرد مناسب شورای فرهنگی آبفای گیلان، توفیق شد که رتبه شایسته تقدیر ویژه از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و همچنین استاندار گیلان بعنوان یکی از 3 دستگاه برتر استان در اجرای برنامه های فرهنگی را کسب نمائیم.

وی همچنین به ارزیابی عملکرد ائمه جماعات در خصوص آموزش در سطح مدارس در حوزه مدیریت مصرف آب پرداخت و تصریح کرد: با توجه به تبیین آموزه های دینی و تأکید بر عدم اسراف و توصیه بر صرفه جویی در مصرف آب از سوی ائمه جماعات، شاهد اثرات ارزشمند آن در بهینه سازی مصارف اماکن آموزشی بودیم.

در این جلسه جهت اجرای بهتر فعالیت های فرهنگی- دینی ، پیشنهاداتی نیز از سوی ائمه جماعات شرکت آبفای استان مطرح شد.

تصاویر
  • نقش مادران در رشد فكری و دینی فرزندان بسیار حائز اهمیت است
  • نقش مادران در رشد فكری و دینی فرزندان بسیار حائز اهمیت است
  • نقش مادران در رشد فكری و دینی فرزندان بسیار حائز اهمیت است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری