X
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خبرگزاری ایرنا؛ فعالان رسانه، بازوان پرتوان روابط عمومی ها در خدمت رسانی به مردم

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خبرگزاری ایرنا؛ فعالان رسانه، بازوان پرتوان روابط عمومی ها در خدمت رسانی به مردم

مهدی بختی گفت: فعالان رسانه بازوان پرتوانی هستند که ما را در اصلاح، ارتقاء فرآیندهای کاری و خدمت رسانی به مردم یاری می کنند.
شنبه، 20 مرداد 1403 | Article Rating
مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خبرگزاری ایرنا در یزد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: ما به عنوان خادمان و سقایان مردم شریف ایران در صنعت مردمی آب و فاضلاب کشور افتخار داریم با بخش عظیم رسانه‌ای کشور در ارتباط هستیم و همواره از زحمات، حمایت‌ها و نگاه تیزبینانه این عزیزان بهره‌مند می‌شویم چرا که باور داریم فعالان رسانه بازوان پرتوانی هستند که ما را در اصلاح، ارتقاء فرایندهای کاری و خدمت به مردم شریف اسلامی یاری می‌کنند.

او افزود: در طول این سال‌ها ما توانستیم با همکاری که فعالان رسانه با صنعت آب و فاضلاب داشتند در عرصه اطلاع رسانی، ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و تنویر افکار عمومی در خصوص موضوع حیاتی و راهبردی آب کارنامه درخشانی داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: بخشی از این کارنامه درخشان عملکرد ما در حوزه اطلاع رسانی، به حمایت و همکاری مستمر و همه جانبه فعالان رسانه کشور در جای جای این مرز پرگهر و بخش دیگر به زحمات و کوشش‌های همکاران ما در روابط عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب در اقصی نقاط کشور برمی گردد.

بختی به خشکسالی های پی درپی در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک فعالان رسانه‌ توانستیم همراهی مردمی را در سراسر ایران اسلامی در خصوص مدیریت مصرف آب جلب کنیم و باور داریم که خدمت رسانی به مردم و تداوم و استمرار آن در حوزه تامین آب شرب کشور و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنها از رهگذر همراهی و مشارکت مردم و فعالان رسانه‌ها به انجام می‌رسد.

گفتنی است در پایان این دیدار از تلاش های خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری ایرنا در استان یزد با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
تصاویر
  • مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از خبرگزاری ایرنا؛ فعالان رسانه، بازوان پرتوان روابط عمومی ها در خدمت رسانی به مردم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری