X
پایش وضعیت بهره برداری از تصفیه خانه¬های فاضلاب آذربایجان غربی
با حضور تیم ارزیاب اعزامی از شرکت مهندسی آغاز شد؛

 پایش وضعیت بهره برداری از تصفیه خانه¬های فاضلاب آذربایجان غربی

با حضور تیم ارزیاب اعزامی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پایش وضعیت بهره برداری از تصفیه خانه¬های فاضلاب آذربایجان غربی آغاز شد.
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 | Article Rating
این ارزیابی ها در راستای اجرای تکالیف صادره از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برابر برنامه از پیش تعیین شده با حضور کارشناسان منتخب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در سطح تصفیه خانه های فاضلاب در مدار بهره¬ برداری استان آذربایجان غربی شامل 12 واحد تصفیه خانه فاضلاب شهری و 3 واحد تصفیه خانه فاضلاب روستایی آغاز شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اظهار داشت: ارزیابی های مذکور با برسی های دقیق عملکرد واحد های فرآیندی و کنترل کیفی و پایش ، تعمیرات و نگهداری، مدیریت نیروی انسانی و در نهایت کنترل و پایش رعایت الزامات استانداردهای زیست محیطی در قالب 3 تیم کارشناسی منتخب از 15 مرداد شروع و طی 3 روز کاری صورت می گیرد.
احیاجاهدی افزود: ارزیابی به روش مذکور برای اولین بار در سطح کشور عملیاتی می شود و هدف از آن، شناسی عملکرد نامطلوب برخی تصفیه خانه ها و برنامه ریزی برای ارتقاء کیفی پساب خروجی و ارتقاء پارامترهای مطلوب آن و مدیریت صحیح سامانه های مذکور و توجه به نگهداشت اصولی تجهیزات و تاسیسات تصفیه خانه ها بوده و به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب ملحوظ خواهد شد.
تصاویر
  • پایش وضعیت بهره برداری از تصفیه خانه¬های فاضلاب آذربایجان غربی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری