X
 تعویض و ارتقا الکتروپمپ شناور چاه مجتمع "هوکانی" در شهرستان دالاهو

  تعویض و ارتقا الکتروپمپ شناور چاه مجتمع "هوکانی" در شهرستان دالاهو

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تعویض و ارتقا الکتروپمپ شناور چاه مجتمع هوکانی جهت افزایش آب‌دهی این چاه، خبر داد.
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 | Article Rating
"رضا داودی" اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر کم فشاری و قطعی آب در روستاهای تحت پوشش مجتمع هوکانی، بررسی و پایش تأسیسات و خطوط انتقال این مجتمع در دستور کار نیروهای واحد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های به عمل آمده نهایتاً مشخص شد که پمپ چاه مجتمع مذکور فاقد کارایی لازم بوده، بنابراین نسبت به تعویض الکتروپمپ شناور جهت ارتقاء سطح آب‌دهی، اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه بیان داشت: این چاه تأمين کننده آب روستاهای چالاوبکر اسلام آبادغرب، گاوسور، چشمه سفید و طلسم، هوکانی علیا، هوکانی سفلی، گاودانه خور، سلیمان آباد و سرچقا است که پس از تعویض الکتروپمپ، روستاهای مذکور با بیش از ۸۶ هزار متر طول خط انتقال و شبکه توزیع، از جریان آب پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: پس از انجام این عملیات، میزان آب‌دهی چاه مجتمع از ۱۰ لیتر به ۱۸ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

داودی ضمن تشکر از همکاران حوزه بهره برداری آبفای استان جهت تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین همکاران اداره بهره برداری شهرستان، از مردم شریف و فهیم منطقه که با صبوری این امور را در انجام خدمت رسانی یاری نمودند، تقدیر و تشکر کرد.
تصاویر
  •  تعویض و ارتقا الکتروپمپ شناور چاه مجتمع "هوکانی" در شهرستان دالاهو
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری