X
هفت روستای بخش کوزران کرمانشاه از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند

 هفت روستای بخش کوزران کرمانشاه از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: پروژه آبرسانی به هفت روستای مجتمع "قلعه سلیمان‌خان" در بخش کوزران شهرستان کرمانشاه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 | Article Rating
«رضا داودی» اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه مجتمع "قلعه سلیمان‌خان" که شامل هفت روستای نظرگاه، قلعه سلیمان‌خان، نوروزآباد، پل هواس، چغاخزان و قیسوند است، از اواسط سال ۱۴۰۱ آغاز شده در حالی که اکثر این روستاها با مشکل نبود آب شرب مواجه بودند.

وی افزود: در سال های گذشته یک حلقه چاه در این مجتمع حفر و عملیات آبرسانی نیز حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشت اما به دلیل نبود اعتبار، این پروژه مدتی مسکوت ماند. با عقد قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، این پروژه واگذار و از اواسط سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه، اعتبار هزینه شده در این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

داودی اقدامات انجام گرفته در این پروژه را اجرای بیش از ۲۶ کیلومتر لوله‌گذاری، احداث پنج باب مخزن با مجموع حجم ۴۵۰ مترمکعب، حفر یک حلقه چاه با دبی مناسب و راه‌اندازی دو ایستگاه پمپاژ عنوان کرد و گفت: با آبرسانی به این مجتمع جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شده‌اند.
تصاویر
  • هفت روستای بخش کوزران کرمانشاه از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری