X
اصلاح شبكه فاضلاب در نقاطی از منطقه یك و سه شهر رشت

 اصلاح شبكه فاضلاب در نقاطی از منطقه یك و سه شهر رشت

مدیر امور آب و فاضلاب رشت، از اصلاح شبکه فاضلاب در نقاطی از منطقه یک و سه این شهر طی تیر ماه سال جاری خبر داد.
چهارشنبه، 03 مرداد 1403 | Article Rating

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ محمود امیری گفت: به منظور دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 500 خانوار منطقه 3 شهر رشت، طی تیر ماه، 108 متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شامل خیابانهای چمران، رودبارتان، شریعتی، خیابان امین الضرب، خیابان امام و... با استفاده از لوله های کاروگیت و جی آر پی در اقطار مختلف با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 810 میلیون ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی؛ همچنین در ادامه از اصلاح 83 متر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف منطقه یک شامل خیابانهای گلسار، استادسرا، بلوار معلم، بلوار بوسار و... با لوله های کاروگیت در اقطار مختلف با صرف هزینه ای معادل 2 میلیارد و 324 میلیون ریال خبر داد و افزود: با انجام این عملیات مشکلات دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 60 خانوار ساکن در منطقه یک رشت مرتفع شد.

امیری تصریح کرد: در سطح منطقه یک شهر رشت 6 باب دریچه فاضلاب بهداشتی کامپوزیت نصب و 4 عدد دریچه بتنی فاضلاب تعویض و رفع شکستگی شد و در مجموع اعتباری بیش از 332 میلیون ریال برای ساخت و نصب دریچه های بهداشتی و سنتی فاضلاب در تیر ماه سال جاری هزینه شد.

وی از شهروندان خواست؛ با توجه به افزایش سرقت دریچه های چدنی فاضلابی در سطح شهر و‌ خطرات جانی و مالی و ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب گیلان تماس بگیرند.

مدیر امور آبفای رشت خاطر نشان شد: طی تیر ماه در راستای رفع گرفتگی شبکه سنتی و بهداشتی فاضلاب به طول 900 متر در اقطار مختلف با استفاده از دستگاه واترجت و حمل لجن کش شستشو و لایروبی شد.

بنابراین گزارش؛ در مدت مذکور 67 فقره انشعاب فاضلاب در منطقه یک و 30 فقره انشعاب فاضلاب بهداشتی در سطح منطقه 3 شهر رشت نصب و در 2 آدرس مورد تقاضای مشترکین محترم، 80 متر عملیات نقشه برداری و طراحی بصورت رایگان انجام گرفت.

تصاویر
  • اصلاح شبكه فاضلاب در نقاطی از منطقه یك و سه شهر رشت
  • اصلاح شبكه فاضلاب در نقاطی از منطقه یك و سه شهر رشت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری