X
دریافت مجوز استفاده از تسهیلات ماده 56 جهت تكمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان:

 دریافت مجوز استفاده از تسهیلات ماده 56 جهت تكمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا

پروژۀ تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا برخوردار از تسهیلات ماده 56 قانون الحاق موادی به تنظیم مقرارت مالی دولت شد.
چهارشنبه، 03 مرداد 1403 | Article Rating

مدیرعامل شرکت آبفای استان، از اخذ مجوز استفاده از تسهیلات ماده 56 جهت تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر آستارا خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت زیست محیطی، تسریع در تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار دارد.

علیرضا غیاثی با اعلام این خبر بیان داشت: احجام باقیمانده این طرح شامل 90 کیلومتر شبکه فاضلاب بهداشتی و خط انتقال، احداث و تکمیل 15 باب ایستگاه پمپاژ و منهول پمپ و تکمیل احداث تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت 6 هزار و 300 متر مکعب در شبانه روز با اعتبار مورد نیاز بالغ بر 2 هزار و 800 میلیارد تومان می باشد.

وی تصریح کرد: نظر به محدودیت منابع اعتباری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، این شرکت استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی را در قالب ماده 56 قانون الحاق موادی به تنظیم مقرارت مالی دولت، جهت تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب آستارا، در دستور کار خود قرار داده است و با پیگیری های انجام شده موفق به اخذ مجوز استفاده از تسهیلات پیشگفته از سازمان برنامه و بودجه کشور شده است.

غیاثی ضمن اشاره به این نکته که با تکمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا، 32 هزار نفر از نتایج آن بهره مند خواهند شد، گفت: امید است با تحقق انعقاد تفاهم نامه و دریافت تسهیلات بانکی از بانک های ذیصلاح، شاهد تسریع در تکمیل پروژه های تعریف شده در طرح فوق باشیم.

تصاویر
  • دریافت مجوز استفاده از تسهیلات ماده 56 جهت تكمیل طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستارا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری