X
مدیر عامل آبفا فارس در گفتگو با سیمای فارس : در هفته دولت ، خبرهای خوبی در حوزه آب و فاضلاب برای مردم داریم

 مدیر عامل آبفا فارس در گفتگو با سیمای فارس : در هفته دولت ، خبرهای خوبی در حوزه آب و فاضلاب برای مردم داریم

مدیر عامل آبفا فارس در گفتگو با تلوزیون مرکز فارس عملکرد و برنامه های این شرکت در آینده را تشریح و تبیین کردو گفت: در هفته دولت سال جاری در حوزه آب و فاضلاب، خبرهای خوبی برای مردم داریم.
ﺳﻪشنبه، 02 مرداد 1403 | Article Rating
علی شبانی با حضور د راستودیو برنامه تلوزیونی نگاه روزگفت: پس از تلاش های شبانه روزی خادمان مردم در شرکت آبفا فارس بحمدالله امروز شرایط خوبی را در حوزه ی آبرسانی به مردم شهرها و روستاها شاهد هستیم؛ البته این بدان معنا نیست که مشکلات وجود ندارد. بالطبع بعضا با چالشهایی در برخی نقاط استان مواجه هستیم که حاصل تداوم خشکسالی و تبعات ناشی از آن است که برآنیم تا این چالشها را نیز با کار مضاعف به حداقل برسانیم.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در ادامه به بیان عملکرد شرکت آبفا فارس در سال جاری پرداخت و گفت: بی تردید آنچه محقق شده است حاص تمام توان ما بوده و برای حصول آن از هیچ کوششی مضایقه نشده است.


وی به برنامه های شرکت آبفا فارس در آتی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته ی دولت سال جاری خبرهای خوبی در حوزه ی آب و فاضلاب شهری و روستایی استان داریم که با قطعی شدن تعداد پروژه های آماده ی بهره برداری در آینده ی نزدیک اطلاع رسانی خواهیم کرد.


او در خصوص تلاش بی وقفه در تأمین مطلوب آب شرب شهرها و روستاهای استان اطمینان داد و گفت: مردم یقین داشته باشند خادمانشان در شرکت آبفا فارس برای تأمین مطلوب آب شرب آنان و استمرار خدمت رسانی مطلوب در این حوزه صادقانه در تلاشند.


رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در خصوص بزرگترین طرح آبرسانی روستایی استان نیز گفت: این طرح آبرسانی که تا پایان مرداد گشایش خواهد یافت، شامل تأمین آب شرب مجموعه ی روستایی ریزآب، مجموعه بن کلاغی، مجموعه ی رودخور و کارگاه، مجموعه ی وزیره و مجموعه ی کت آباد از سد چشمه ی عاشق می باشد و 95 روستای بخش قطرویه با 3800 خانوار را تحت پوشش خدمات آبرسانی پایدار قرار می دهد.
تصاویر
  • مدیر عامل آبفا فارس در گفتگو با سیمای فارس : در هفته دولت ، خبرهای خوبی در حوزه آب و فاضلاب برای مردم داریم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری