X
میز خدمت حضوری آبفای کاشان؛ ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای خدمات
مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کاشان عنوان کرد:

 میز خدمت حضوری آبفای کاشان؛ ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای خدمات

مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کاشان، در حاشیه مراسم میز خدمت حضوری دستگاه های اجرای شهرستان کاشان ، بر اهمیت خدمات غیرحضوری و شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب تأکید کرد.
ﺳﻪشنبه، 02 مرداد 1403 | Article Rating

مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کاشان، در حاشیه مراسم میز خدمت حضوری دستگاه های اجرای شهرستان کاشان ، بر اهمیت خدمات غیرحضوری و شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب تأکید کرد.

حمیدرضا حسینیان مقدم گفت: این مراسم با حضور پرشور مردم، مسئولین ادارات و شرکت‌های خدمت‌رسان برگزار گردید و پرسنل شرکت آب و فاضلاب نیز در این میز خدمت به پاسخگویی به مشترکین پرداختند.

وی در گفتگو با خبرنگار آبنما توضیح داد: میز خدمت حضوری دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان به مناسبت یادبود شهدای ادارت و کارمندان و برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و به دعوت فرمانداری ویژه این شهرستان پنج‌شنبه بیست و هشتم تیرماه سال جاری، برگزار شده است.

حسینیان مقدم ادامه داد: این مراسم  با حضور پرسنل ادارات برق، گاز، مخابرات، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری کاشان،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب و فاضلاب کاشان در سالن بسیج نیروی مقاومت سپاه برگزار شده است.

وی افزود: از طرف شرکت آب و فاضلاب کاشان در این مراسم، احمد اصفهانیان، مدیر امور آبفای کاشان، سید حسن سیدی،مسئولین امور مشترکین، مهدی پیراینده ، کارشناس ناظر توسعه فاضلاب  و مسعود جلودار، کارشناس ناظر بخش بهره‌برداری و توسعه آب این شرکت حضور داشتند.

حمیدرضا حسینیان مقدم تصریح کرد :"میزخدمت حضوری فرصت مناسبی برای ارتباط مستقیم مسئولین با مردم و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آن‌ها است.



وی ضمن اشاره به میزخدمت الکترونیک و خدمات غیرحضوری آبفای کاشان گفت: واحد ۱۲۲ خدمات متنوع 22 گانه ای را به مشترکین ارائه می‌دهد که شامل پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به شکایات، گزارشات خرابی و نقص فنی، و ... در زمینه‌های مختلف مرتبط با آب و فاضلاب است.

حسینیان مقدم گفت: ما در تلاشیم تا از طریق ارتباطات غیرحضوری و شبانه‌روزی، همواره در خدمت مردم باشیم و نیازهای آن‌ها را به بهترین نحو ممکن پاسخ دهیم.


مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات آبفای کاشان تأکید کرد: برنامه ما  ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین است و امیدواریم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندهای کاری، به این مهم دست یابیم.
وی در مورد هدف از برگزاری میزخدمت حضوری گفت: برگزاری میز خدمت حضوری دستگاه های اجرایی، فرصت ارتباط مستقیم و رو در روی مردم با مسئولین و رسیدگی به مشکلات و نیازهای را فراهم آورده است.

تصاویر
  • میز خدمت حضوری آبفای کاشان؛ ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای خدمات
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری