X
مدیر عامل آبفا فارس در سفر به ممسنی: فصل همکاری مضاعف مردم و مسئولین برای گذر مطلوب از بحران کم آبی در استان فرارسیده است

 مدیر عامل آبفا فارس در سفر به ممسنی: فصل همکاری مضاعف مردم و مسئولین برای گذر مطلوب از بحران کم آبی در استان فرارسیده است

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که به اتفاق نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبرسانی شهری و روستایی شهرستان ممسنی بازدید می کرد، گفت: فصل همکاری مضاعف مردم و مسئولین برای رفع چالش های حوزه ی آبرسانی و گذر مطلوب از بحران کم آبی در استان فرا رسیده است.
یکشنبه، 31 تیر 1403 | Article Rating
علی شبانی که به منظور بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی، به شهرستان ممسنی سفر کرده بود، به اتفاق امید نصیبی نماینده ی مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ممسنی، ضمن بررسی پروژه های آبرسانی در حال اجرای این شهرستان، به صورت میدانی از روند اجرای خط انتقال آب روستاهای کلگاه شیراز و آبگشنه ، سد پارسیان، دیدن کرد و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

وی در همین راستا ازچاههای روستاهای باجگاه، دشت رزم و مورکی نیز بازدید و خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرا شد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در ادامه ی این سفر با حضور شهرخومه زار از چاه جدید آب شرب این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی از وضعیت منابع آب و آبرسانی به شهربابا منیر در بخش ماهور میلاتی نیز دیدن کرد و ضمن ابراز رضایت از روند خدمت رسانی به مردم، اظهار امیدواری کرد تا با اتخاذ تدابیر لازم و اصولی و همچنین مدیریت مصرف آب شاهد بهبود شرایط در این مناطق باشیم.

در جلسه ی که در پایان این بازدید ها برگزار شد، علی شبانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا فارس طی مذاکراتی با امید نصیبی نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه فصل همکاری مضاعف مردم و مسئولین برای رفع چالش های حوزه ی آبرسانی و گذر مطلوب از بحران کم آبی در استان فرا رسیده است، خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین محلی به منظور رفع برخی مشکلات موجود در اجرای طرح های جدید آبرسانی شد.

نماینده مردم شهرستان ممسنی در مجلس نیز در خصوص پیگیری جهت تأمین اعتبارات مورد نیاز قول مساعد داد و ضمن قدردانی از شرکت آبفا فارس ، بر ضرورت اجرای به موقع پروژه ها تأکید کرد.
تصاویر
  • مدیر عامل آبفا فارس در سفر به ممسنی: فصل همکاری مضاعف مردم و مسئولین برای گذر مطلوب از بحران کم آبی در استان فرارسیده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری