X
دانشگاه کردستان برای حل چالشهای صنعت آب و فاضلاب طرحهای تحقیقاتی ارائه دهد
در جلسه کمیته راهبری مشترک میان شرکت آبفا و دانشگاه کردستان مطرح شد

 دانشگاه کردستان برای حل چالشهای صنعت آب و فاضلاب طرحهای تحقیقاتی ارائه دهد

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا کردستان گفت: انتظار داریم دانشگاه کردستان برای حل چالش های پیش روی صنعت آب و فاضلاب استان راهکار و طرحهای تحقیقاتی ارائه دهد.
شنبه، 23 تیر 1403 | Article Rating

نخستین جلسه پیگیری تفاهم نامه منعقده میان شرکت آبفا استان و دانشگاه کردستان با عنوان کمیته راهبری مشترک با حضور معاونین منابع انسانی و تحقیقات، بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب و مدیر تحقیقات شرکت آبفا و معاونین دانشگاه کردستان برگزار شد.
در این جلسه معاون منابع انسانی شرکت آبفا با یادآوری انعقاد تفاهمنامه همکاری میان آبفا و دانشگاه در آذرماه سال گذشته گفت: این کار جزو الزامات صنعت آب و فاضلاب بود که خوشبختانه محقق شد.
عاطفه کرمی افزود: موضوعاتی چون حفظ منابع آبی در برابر آلودگیها، تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب و انتقال دانش و فناوری از مهمترین انتظارات صنعت آب و فاضلاب از دانشگاه است.
وی با بیان چالشهای پیش روی صنعت آب و فاضلاب نیز خواستار ارائه طرحهای تحقیقاتی مناسب از سوی دانشگاه کردستان شد.
حمید شالپوش معاون بهره برداری و توسعه آب و پیمان گرجی پور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود برای دستیابی به اهداف این تفاهمنامه پرداختند.
علی اکبر مظفری معاون پژوهشی دانشگاه کردستان نیز با اشاره به آمادگی دانشگاه برای همکاری با شرکت آبفا خاطرنشان کرد: با ظرفیت علمی مناسبی که در اختیار دانشگاه است میتوانیم طرحهای تحقیقاتی را برای کمک به صنعت آب و فاضلاب ارائه دهیم.
 گفتنی است تفاهمنامه همکاری مشترک میان شرکت آبفا و دانشگاه کردستان سال گذشته و در جریان سفر مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفا کشور با هدف هم افزایی بیشتر میان صنعت و دانشگاه منعقد شد.
 

تصاویر
  • دانشگاه کردستان برای حل چالشهای صنعت آب و فاضلاب طرحهای تحقیقاتی ارائه دهد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری