X
حضور مروجین مصرف بهینه آب در گردهمایی هیات‌های مذهبی در گلستان شهدای اصفهان

 حضور مروجین مصرف بهینه آب در گردهمایی هیات‌های مذهبی در گلستان شهدای اصفهان

با افزایش دمای هوا و افزایش مصرف آب، مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب با حضور در گردهمایی مسئولین هیأت های مذهبی شهر اصفهان در گلستان شهدای این شهر و توزیع بروشور و پوستر، توصیه هایی به مدیران هیئت‌ها درخصوص رعایت مصرف بهینه آب ارائه نمودند.
دوشنبه، 18 تیر 1403 | Article Rating
همه ساله با فرارسیدن ماه محرم، مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود و به همین منظور از روزهای قبل، بسیاری از هموطنان نسبت به آماده‌سازی اماکن مذهبی، تکایا و برپایی خیمه های عزاداری برای پذیرایی از عزاداران آن امام همام اقدام می‌کنند.
نظر به حضور گسترده مردم در آیین ها و مراسم های سوگواری، و استفاده از آب شرب برای پذیرایی از عزاداران و همچنین رعایت اصول بهداشتی، مدیریت بهینه مصرف آب در آن اماکن اهمیت مضاعف دارد.
بر این اساس، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با مشارکت مدیریت مجموعه گلستان شهدا و با کمک گروه های مروج مصرف بهینه آب مناطق 1 و 2 شهر اصفهان، “روش های صرفه جویی آب در مساجد و هیات های عزاداری ” را در قالب هزار نسخه بروشور و پوستر در گردهمایی مسئولان هیئت های مذهبی استان اصفهان توزیع کرد. همچنین بنرهای با موضوع مدیریت مصرف آب نیز در محوطه گلستان شهدا نصب شدند.
به حداقل رساندن استفاده از سیستم های سرمایشی، استفاده از سایبان بر روی کولرها، استفاده از پمپ آب همراه با مخزن ذخیره، جلوگیری از بازماندن شیر آب در هنگام شستشو و تهیه پذیرایی، عدم استفاده از آب شرب برای خنک کردن محیط، پرهیز از ریختن باقیمانده پذیرایی ها در مجرای فاضلاب شهری و ارائه توصیه های مدیریت مصرف به عزاداران ازجمله موارد مطرح شده در این تبلیغات بوده است.
این مراسم، عصر روز شنبه 16 تیرماه به همت سازمان تبلیغات اسلامی در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
شایان ذکر است تبلیغات یاد شده با همکاری ادارات آبفای مناطق تحت پوشش، در سایر هیئت های عزاداری استان نیز توزیع گردید.
تصاویر
  • حضور مروجین مصرف بهینه آب در گردهمایی هیات‌های مذهبی در گلستان شهدای اصفهان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری