X
افزایش 166 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی شهرستان قروه کردستان
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد

 افزایش 166 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی شهرستان قروه کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با توجه به آغاز فصل گرم و لزوم تأمین آب کامل و کافی شهروندان و عدم وقفه در ارائه خدمات، با اجرای چند پروژه با هزینه 200 میلیارد ریال در قروه 166 لیتر بر ثانیه به توان آبرسانی این شهرستان افزوده شد.
یکشنبه، 03 تیر 1403 | Article Rating

محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: آبرسانی به شهر قروه و ناحیه منفصل قلعه این شهر و به میزان 111 لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید و در مجموع 87 هزار و 500 نفر از آب شرب به صورت پایدار بهره مند شدند.
وی افزود: در شهر سریش آباد نیز پروژه آبرسانی اجرا شد که طی آن 27 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی این شهر افزوده و 7600 نفر زیر پوشش این پروژه قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: آبرسانی به شهر مالوجه و 21 روستای اطراف نیز، دیگر پروژه ای بود که در شهرستان قروه به بهره برداری رسید  و در این پروژه در مجموع 28 لیتر بر ثانیه ظرفیت آبرسانی ایجاد و 10 هزار نفر از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار بهره مند شدند.
فرهاد خاطرنشان کرد: در مجموع با اجرای این پروژه ها 166 لیتر بر ثانیه ظرفیت آبرسانی ایجاد و 105 هزار و 100 نفر در شهرها و روستاهای شهرستان قروه از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

تصاویر
  • افزایش 166 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آبرسانی شهرستان قروه کردستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری