X
با وارد مدار شدن 18 حلقه چاه پدافندی ، کرمان به استقبال تابستان رفت

 با وارد مدار شدن 18 حلقه چاه پدافندی ، کرمان به استقبال تابستان رفت

با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، 460 لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد.
یکشنبه، 03 تیر 1403 | Article Rating


به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت : به منظور تامین آب مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تنش آبی در فصل تابستان، از ماهها قبل تمهیداتی اندیشیده شد که یکی از این موارد حفر و تجهیز 20 حلقه چاه پدافندی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در شهرستان کرمان است.

عبدیان در ادامه گفت: 18 حلقه از چاه های پدافندی شهرستان کرمان تا پایان خرداد ماه وارد مدار بهره برداری شده که با اجرای11 هزار و 400 متر خط برق 20 کیلو ولت و 15 کیلومتر خط انتقال آب ،460 لیتر بر ثانیه به توان تولید شهر آب کرمان افزوده است.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه آب و فاضلاب کرمان، این 18 حلقه چاه از ابتدای امسال تا کنون وارد مدار بهره‌برداری شده که از این تعداد تنها 8 حلقه در نیمه دوم خرداد ماه وارد مدار شده اند که شامل 4 حلقه چاه در دشت چاری ،3حلقه دشت غزال و 1حلقه دشت جوپاری می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در انتها خاطرنشان کرد : همه همکاران ما به صورت شبانه روزی تلاش می کنند که آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم را تامین کنند ،با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان که مصرف آب نیز افزایش پیدا می کند از تمامی شهروندان تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب ، این شرکت را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.
تصاویر
  • با وارد مدار شدن 18 حلقه چاه پدافندی ، کرمان به استقبال تابستان رفت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری