X
آبفای کاشان آماده نبرد با قطعی برق، تضمین آب شرب پایدار در شرایط اضطراری

 آبفای کاشان آماده نبرد با قطعی برق، تضمین آب شرب پایدار در شرایط اضطراری

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از برگزاری موفق مانور سراسری تامین برق اضطراری تاسیسات این شرکت در مواقع بحران و پیک مصرف برق در تابستان خبر داد.
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 | Article Rating

مهدی جعفرزاده با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز 20 دستگاه دیزل‌ژنراتور در تاسیسات آب و فاضلاب شرکت طی سنوات گذشته گفت: این اقدام با هدف کاهش وابستگی به جریان برق سراسری و تضمین استمرار ارائه خدمات به مشترکان در شرایط اضطراری انجام شده است.

او افزود : 13 دستگاه دیزل‌ژنراتور در سامانه‌های آب و 4 دستگاه در سامانه‌های فاضلاب نصب شده است. همچنین دو دستگاه دیزل‌ژنراتور سیار برای مواقع اضطراری و بحرانی در نظر گرفته شده و یک دستگاه دیزل‌ژنراتور با سوخت گاز نیز در ستاد شرکت به عنوان سامانه فرماندهی حادثه نصب شده است.

مدیر دفترمدیریت بحران وپدافندغیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان در رابطه با ظرفیت این دیزل‌ژنراتورها  گفت : مجموع ظرفیت آنها  4220 کیلووات است که تقریباً 20 درصد از ظرفیت برق مورد نیاز تاسیسات را تامین می‌کند.

به گفته جعفرزاده این دیزل‌ژنراتورها بر اساس سطح‌بندی در تاسیسات مهم نصب شده‌اند و عملکرد آنها به صورت هفتگی و بر اساس برنامه‌های پیشگیرانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او به برگزاری مانورهای تامین برق اضطراری تاسیسات آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری‌ها و استانداری اشاره کرد و گفت: این مانورها با هدف افزایش آمادگی برای استمرار خدمات در صورت بروز قطع برق، به صورت مستمر در همه تاسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان برگزار می‌شود.

تصاویر
  • آبفای کاشان آماده نبرد با قطعی برق، تضمین آب شرب پایدار در شرایط اضطراری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری