X
هوشمندسازی یک و نیم میلیون کنتور آب در کشور

 هوشمندسازی یک و نیم میلیون کنتور آب در کشور

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تا پایان امسال یک و نیم میلیون کنتور آب در کشور هوشمندسازی می‌شود.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 | Article Rating
علویان صدر معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست کارگروه برنامه ریزی و آمار آب و فاضلاب جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه در قالب برنامه هفتم، هوشمندسازی کنتور‌های آب یک تکلیف و وظیفه است، گفت: با استفاده از توان گروه‌های دانش بنیان و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی امسال نصب یک و نیم میلیون کنتور هوشمند را در دستور کار قرار دادیم.

او پایش جامع میزان مصرف آب را از مزایای این کنتور‌ها عنوان کرد و افزود: این کنتور‌ها متناسب با نیاز مردم طراحی شده است و به گونه‌ای است که سرانه و الگوی هر خانواده در مصرف آب را محاسبه می‌کند.

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین به اجرای طرح مدیریت هوشمند منابع آب اشاره کرد و گفت: به واسطه استقرار سامانه ها، در برخی استان‌ها موفقیت خوبی داشتیم و زیرساخت‌های این طرح با برنامه ریزی برای پهنه بندی و کنترل فشار در استان یزد هم در حال پیگیری است.

علویان صدر همچنین از راه اندازی سامانه هما خبر داد و گفت: این سامانه در پنجره خدمات دولت، بسته ۲۲ گانه‌ای در بخش فنی و خدماتی به مردم ارائه می‌دهد.

او با بیان اینکه ایجاد موتور صدور قبض از خدمات این سامانه است، افزود: این سامانه، در مرحله‌ی تست آزمایشی است و از هفته آینده به منظورشفاف سازی فعالیت‌های شرکت آبفا، در پنجره خدمات دولت قابل دریافت و ارائه خدمت است.

در این نشست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری و مدیران برنامه ریزی و بودجه از استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حضور داشتند.
تصاویر
  • هوشمندسازی یک و نیم میلیون کنتور آب در کشور
  • هوشمندسازی یک و نیم میلیون کنتور آب در کشور
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری