X
در 2 ماه نخست امسال

  بیش از 97 انشعاب غیرمجاز در عنبراباد کشف شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در شهرستان عنبراباد برای جلوگیری از افت فشار آب، 97 انشعاب غیرمجاز کشف و از این تعداد ۷۲ فقره به انشعاب مجاز تبدیل شد.
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 | Article Rating
موسی دیده ور انشعابات غیرمجاز را از عوامل اصلی افت فشار و هدر رفت آب عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان تشکیل شده است و در راستای تحقق عدالت اجتماعی طبق یک برنامه‌ریزی منسجم، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد با متخلفان در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز منجر به اختلال در خدمت رسانی به مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه‌های توزیع و همچنین به دلیل برداشت‌های بی رویه منجر به شکستگی‌ها ، اتفاقات و نهایتا افت فشار درشبکه‌های توزیع آب می‌شود.

دیده ور از دارندگان انشعاب غیر مجاز درخواست کرد: هر چه سریعتر به واحد مشترکین مراجعه کنند و با تشکیل پرونده انشعاب خود را قانونی کنند تا جریمه نشوند. براساس قانون ، استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز آب به جزای سنگین نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌شوند.
مدیر امور آبفا عنبراباد تصریح کرد: شهروندان می توانند در شناسایی انشعابات غیرمجاز به ابفا کمک کنند و بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ به ما گزارش کنند.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری