به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل مربوط به آب و فاضلاب انجام شد؛
حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در سامانه سامد
در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، "رضا داودی" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با حضور در ساختمان بازرسی استانداری از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان این استان بود.
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 |
رییس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱، شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) است که در جهت ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
عاطفه رجبی در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها داده شد و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.