X
تامین آب شرب پایدار در روستای امامزاده ابراهیم   
در پی آتش سوزی مهیب روستای امامزاده ابراهیم شفت؛

 تامین آب شرب پایدار در روستای امامزاده ابراهیم   

خدمات رسانی به ساکنین روستای امامزاده ابراهیم شفت پس از حادثه آتش سوزی همچنان ادامه دارد.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 | Article Rating

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان بیان داشت: بر اثر آتش سوزی مهیب در روستای گردشگر پذیر امامزاده ابراهیم شفت بخشی از تاسیسات شبکه آبرسانی و انشعابات دچار آسیب شد که به جهت پایداری خدمات در ساعات اولیه بعد از حادثه با استقرار اکیپ عملیاتی با لوله گذاری موقت و تغییر مسیر آبرسانی، آب سایر نقاط روستا برقرار و برای استفاده در منطقه وقوع حادثه نیز 4 عدد شیر برداشت عمومی نصب شد.

مازیار غلام پور تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه آب با فشار کافی در شبکه برقرار و امکان استفاده از شیرهای ثابت آتش نشانی وجود داشت اما به علت شدت و سرعت گسترش حریق امکان استفاده از تعدادی از شیرهای ثابت آتش نشانی محدود شد.

وی افزود: در راستای اطمینان از سلامت تامین آب شرب روستا پایش مستمر کمی و کیفی آب توسط اکیپ های کارشناسی در حال انجام می باشد.

غلام پور اظهار داشت: در پی خسارت وارده، جهت افزایش پایداری تامین آب شرب روستا و بهره مندی مشترکین از آب سالم و بهداشتی نیاز به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال به طول 3 کیلومتر می باشد؛ همچنین نصب انشعاب آب به تعداد 135 فقره و 15 دستگاه شیر آتش نشانی در معابر روستا ضرورت دارد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان یادآور شد: برای اجرای پروژه فوق الذکر نیاز به تامین اعتبار فوری از منابع عمرانی و حوادث غیر مترقبه می باشد که باید هماهنگی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

 

 

 

تصاویر
  • تامین آب شرب پایدار در روستای امامزاده ابراهیم   
  • تامین آب شرب پایدار در روستای امامزاده ابراهیم   
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری