مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان ، سامانه «سامد» را سامانه ارتباط بدون واسطه مردم و دولت دانست و گفت: شهروندان بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را نسبت به تمام زیرمجموعههای دولت از طریق این سامانه مطرح و پیگیری کنند.
«یاسر اسماعیلی» با اشاره به تاکید دولت در خصوص ارتباط موثر با مردم و همچنین افزایش سطح دسترسی به کارگزاران و مسولان دولت با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامهریزیها و زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه افزود: شهروندان محترم می توانند کلیه موارد مورد نظر خود شامل: درخواست، شکایت، انتقاد،پیشنهاد، گزارش تخلف، تقدیر و تشکر و سایر گزارشهای مردمی در ارتباط با شرکت آب و فاصلاب کاشان را با مراجعه به آدرس اینترنتی https:111//.ir بدون مراجعه حضوری و تماس تلفنی ثبت و نسبت به پیگیری شکایات و گزارشهای خود اقدام کنند.