معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: این معاونت با ۳۲ سال عملکرد مثبت، جزء شرکتهای همیشه پیشتاز در ارائه به موقع صورتهای مالی حسابرسی شده با عملکرد مطلوب قرار دارد.
محسن اخروی تصریح کرد: بهبود مستمر روند کاری در راستای کاهش زمان انجام فعالیتها و هزینهها با افزایش کیفیت خدمات از جمله مهمترین اقدامات معاونت مالی است که توانسته به افزایش رضایتمندی ارباب رجوع منجر شود.
او گفته آموزش مستمر کارکنان بر اساس نیازهای واقعی آنان با توجه به تغییرات فناوری، افزایش انتظارات ارباب رجوع و سایر عوامل همواره مورد تاکید این معاونت بوده و به افزایش بهرهوری و پویایی سیستم کمک کرده است.
اخروی از استقرار کامل نظام نوین مالی در ستاد و واحدههای شرکت و بهرهبرداری از سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) جهت بهبود کارایی و دقت در اطلاعات مالی به عنوان یکی دیگر از شاخصههای موفقیت معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آبفای کاشان نام برد.