X
 در راستای استقرار استاندارد مدیریت دارایی ایزو 55000
حضور نمایندگان شرکت مهندسی آبفای کشور در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛

  در راستای استقرار استاندارد مدیریت دارایی ایزو 55000

در راستای استقرار سیستم مدیریت دارایی ایزو 55000 ، نمایندگان شرکت مهندسی آبفای کشور در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان حضور یافته و جلساتی با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان مجموعه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 | Article Rating

مسعود احمدی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری، با حضور نمایندگان شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیر عامل، معاونین و مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکت آبفای گیلان جلساتی در دو نوبت صبح و عصر در سالن جلسات ستاد شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ علیرضا غیاثی، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، ضمن خوشامدگویی به نمایندگان شرکت مهندسی آبفای کشور، به شرح اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش هزینه، افزایش درآمد، اصلاح الگوی مصرف و توسعه پایدار پرداخت.

همچنین در ادامه سید علیرضا طباطبایی، مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور، ضمن اعلام "ارائه خدمات پایدار و توسعه همه جانبه" به عنوان هدف اصلی شرکت، تدوین نقشه راه، شناسایی ریسک های موجود، حرکت کلیه همکاران در یک مسیر، پروژه محور شدن کلیه فعالیت ها جهت خلق ارزش، تشکیل و فعالیت کمیته های مرتبط با هزینه/درآمد/پایداری و در نهایت ارزیابی عملکرد دوره ای را ابزارهای نیل به این هدف برشمرد.

محمد پرورش، مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، در خصوص طبقه بندی شاخص ها براساس IWA ، احصاء شاخص های درآمدی، هزینه بندی براساس بودجه، تلاش برای کاهش هزینه فرصت از دست رفته، و انجام فعالیت ها با توجه به مفاهیم محوری کارایی، اثربخشی و سهم هریک در ایجاد بهره وری توضیحاتی ارائه نمود.

سفری، نماینده شرکت مهندسی آبفای کشور در استقرار و آموزش دارایی، ضمن تاکید بر لزوم تدوین و اجرای طرح استراتژیک مدیریت دارایی (SAMP) به منظور بهبود مدیریت دارایی‌ها، افزایش قابلیت اطمینان، کاهش هزینه‌ها و پایداری خدمات، احصا شاخص"هزینه فرصت از دست رفته" به عنوان تک شاخص راهبردی طرح مدیریت دارایی را ضروری خواند.

سفری در ادامه با توجه به نقش کلیدی سامانه GIS در استقرار مدیریت دارایی، برقراری ارتباط بین GIS با سامانه مدیریت دارایی (سادآبفا) و سامانه مشتریان CRM ضروری دانست و برگزاری جلسات طوفان فکری با حضور همکاران بهره برداری به منظور مدیریت ریسک و رفع عدم تطبیق ها با استاندارد را توصیه نمود.

 

طی این جلسه، مازیار غلام پور معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آبفای گیلان، ضمن اشاره به ضرورت مدیریت دارایی  با ارائه گزارشی به معرفی شهر رشت به عنوان پایلوت استقرار مدیریت دارایی، شرح وضعیت پایداری توزیع و ملاحظات پهنه بندی پرداخت.

همکاران معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت، به معرفی سامانه مدیریت دارایی شرکت آبفای گیلان (سادآبفا) پرداخته، امکانات و قابلیت بخش های مختلف آن را متذکر شدند.  

وحید مهجور، سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد، چالش های موجود در حوزه مشترکین و درآمد نظیر کارآمدی قرائت کنتور (استفاده از کنتورهای هوشمند،، شناسایی کنتورهای کم کارکرد)، انشعابات غیر مجاز و قاریان کنتور را مطرح و پیرامون این موضوعات هم اندیشی صورت گرفت.

در پایان جلسه؛ حاضرین مشارکت و همدلی کلیه ارکان شرکت به منظور استقرار مدیریت دارایی را حیاتی دانسته و در خصوص وظایف هر بخش و نحوه انسجام بخشی به فعالیتها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

تصاویر
  •  در راستای استقرار استاندارد مدیریت دارایی ایزو 55000
  •  در راستای استقرار استاندارد مدیریت دارایی ایزو 55000
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری