X
خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول

 خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: خط انتقال آب ۳ روستای ماهور برنجی علیا و سفلی و میدان بر اثر بارندگی شدید و سیلاب خسارت دید.
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 | Article Rating
مدیر آبفا منطقه دزفول با بیان اینکه مشکل بی آبی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا که در اثر بارندگی و سیلاب اخیر دچار قطعی آب شده بودند برطرف شد گفت: متاسفانه بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده این روستا بر اثر بارندگی مقدور نیست.

حسین سعادتی فر اظهار کرد: روز گذشته خط انتقال آب ۳ روستای ماهور برنجی علیا و سفلی و میدان به علت بارندگی های شدید ، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی آن منطقه تخریب شده بود و در نتیجه این روستاها با مشکل بی آبی مواجه شدند.

وی افزود: از صبح امروز با بسیج کلیه امکانات و پرسنل عملیاتی آبفا منطقه دزفول دو روستای ماهور برنجی سفلی و علیا مجددا از نعمت آب شرب برخودار شدند و دیگر در این زمینه مشکلی ندارند.

سعادتی فر ادامه داد:اما متاسفانه امکان بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده این روستا در حال حاضر مقدور نیست.

مدیر آبفا منطقه دزفول در ادامه عنوان کرد: با توجه به دستور فرماندار ویژه شهرستان و در راستای خدمات رسانی به شهر و شهروندان از ابتدای شروع بارندگی و آبگرفتگی گسترده معابر در شهرستان دزفول کلیه امکانات آبفا منطقه دزفول برای کمک جهت رفع مشکلات از جمله آبگرفتگی معابر، مسدود شدن مسیرها و خسارت به زیرساخت های شهرستان بسیج شده و این اقدامات تا آرام شدن جو و پایان بارندگی ها تداوم خواهد داشت.


تصاویر
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری